Partybilder i mängder!

Nu kommer det en bildbomb från i lördags! :D


Tacos och förfest hemma hos mig.






mys


min fina vän <3


så jävla söt!!


haha ser full ut ! men dt var jag inteeee


oh yeeah, party baby!


sen kom alex :D wie


jag och mina brudar..älskar er ska ni veta!


crazy


hahah dör åt bilden, hur söt är hon lixom?!?!


haha xD


<3


som sagt...det var galet..hela kvällen :D




påväg till gruvaaaaan


@ platina gruvan




alexander och jag fick en drink av marina att dela på, shysst lixom!!


naaaaaaaw, cute


HAHAHAH misshandla alexander :D


jenny & marina


Empan och jag ^^


haha jag och en helt okänd person, han var från göteborg och hette fredrik! xD


Kalle och david


fan vad snygga!


Tossa och Emelieeee


puss på dig sofie!


haha nyktert..?



Okeej nu får det räcka med partybilder!
Tack alla som gjorde min kväll, you know who you are! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0