Spontanfest igårnatt

haha är det illa om man vaknar och känner sig full..?? ;) som sagt var hos sandra och johan var med där igår, vi fikade på blåbärspaj som hon hade gjort. Sen ringde brorsan och några och tjatade på mig att jag skulle förbi där på fest så ja jag drog dit. Och ja hade inte planerat att dricka så mycket, men ja så blev det inte. haha riktigt roligt var det. Kenny, Kim, Fanny och jag stod och sjöng allsång mitt på natten då mer än hälften typ hade däckat eller var borta, haha xD Kenny försökte även lära mig gitarr och piano..men ja helt jäkla omöjligt, svåårt. Åkte hem från festen halv 7, haha sjukt. Rolig kväll, tack allihopa!

btw jag ser fram emot att se min brors bilder som han tog...haha! jäkla fyllo...tsss


äldre bild från en riktigt rolig kväll... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0