Shopping!!

Detta köpte jag i Linkööööping idag ;)


H&M, 149kr


Fanns bara två tröjor kvar av denna, tur jag hade att det var just min storlek som var kvar.
visst den var ändå jäkligt stor, lite nattlinnesvarning, men vad tycker ni??
H&M, 149kr




Var tvungen att ha dom!! så jävla balla!!!
Ur&Pen 49kr


Har aldrig köpt något så dyrt till mitt hår men ska prova denna.
Den ska göra så att håret inte blir så frissigt och torrt som mitt är lixom.
125kr, Åhlens

Köpte även två pack leggings på Lindex, tunnare modell lixom..och ett par vanliga svarta leggings på H&M med silverdetaljer på sidorna, men tveksam till om jag ska behålla dom eller ej, jag får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag älskar rolling stones tröjan :D

2010-08-03 @ 10:55:44
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0