Black is the shit

Håret blev inte blått som tur var, utan det blev svart som det skulle. Skönt att ha utväxten borta, haha visst utväxten syntes inte så mycket men jag la märkte till den och det är tillärckligt störande..haha xD Men nu är hela håret mer svart också. nice!

Idag har jag inte varit på topp, kände mig dålig när jag vaknade, vaknade med huvudvärk lixom. Sen nu framåt kvällen så fick jag feber och riktigt ont i huvudet, så jag tog panodil och la mig på soffan och vilade lite. Nu har febern sjunkit iaf, jag har sån otur, blir fan alltid sjuk :( Men detta blir nog inte så farligt iaf..

Efter färgning;

Älskar mitt svarta hår!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

mickis är supersnygg i svart hår :D

2010-08-12 @ 18:58:28
URL: http://hanniijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0