Party all night looong baby

Sådär ja nu är jag hemma efter en helkväll på Gruvan, eller ja Platina Gruvan som dt så fint heter ;)
Hade grymt kul med min Sandris, till en börjar sög musiken men den blev bättre sen..
och som vanligt så ägde vi dansgolvet, typ all the night lixom ;) hihi.
Det är verkligen så himla kul att dansa, både nykter och onykter. Ikväll var jag fan nykter!!
Under kvällen har jag inte känt av så mycket att jag mått lite dåligt,
men just nu värker huvudet, men det är på p.ga av musiken och sådär..
det står inte riktigt rätt till i halsen känner jag..hoppas inte jag åkt på ngt skit igen!
Men nu ska jag sova, imorgon lägger jag upp bilder från ikväll.
Puss och godnatt, Sov gott/ Mickis



Kommentarer
Postat av: Sandra

du var väl inte alls nykter baby! ;)

2010-05-30 @ 08:59:02
Postat av: Mickis

Nee iofs, men var ju fan nykter när vi var på gruvan där sen lixom ;) Men visst hade jag alkohol i blodet, höhö.

2010-05-30 @ 10:35:39
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0