Ge mig tips på låtar, tack!

Godmorgon! åhh vilket underbart härligt väder det är ute, sol och verkligen inga moln på himlen. Syrran kommer hit idag så ska vi ut till pappa och ligga och steka där. gött. Någon jag vill ha är jordgubbar att smaska på idag, vore ju så himla gott, riktigt synd att dom är så dyra, kostar fan typ 50 kr för en liter. och jag är fattig, det går inte ihop lixom.


Snälla, alla ni som läser min blogg kan ni inte slänga in lite tips på bra låtar?
Känner att jag skulle vilja uppdatera min spotifylista lite grann.
Jag tipsar er om låtar och ni tipsar mig, okej? :D


Alejandro-Lady Gaga
Without you- Hinder
Give me a sign- Breaking Benjamin
Africa- Toto
Everchanging- Rise Against
In Repair- John Mayer

Kommentarer
Postat av: Jonte

Den akustiska whitout you är bättre :D

2010-06-23 @ 11:49:44
Postat av: Elin

Rasmus Seebach - Natteravn

haha, den är dansk, men skön faktiskt :)

Pusss

2010-06-23 @ 20:10:27
URL: http://eliiinpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0