Hiss och Diss!

Jaha nu är det ju såhärt att jag alltid vaknar till på kvällen..det är då jag vill göra saker.
så nu har jag precis bakat en sockerkaka..hoppas den blir god, kan den bli annat än god när jag gjort den? Jag har verkligen inget roligt alls att blogga om känner jag. lixom inget jag skrivit idag har varit intressant.
Så därför tycker jag att jag hissar och dissar lite saker!

MICKIS DISSAR!
1.
Hur ofta händer det inte att man träffar på nån gammal vän, man pratar några ord med varann,
sen kommer man överens om att man verkligen måste ses någon dag över en fika eller så.
Man väntar och ser om personen hör av sig, oftast hör personen aldrig av sig. Riktigt störande.
Det är personen som har föreslagit att man ska ses som ska höra av sig tycker jag. Eller..?

2.
Folk som tror att dom är så mycket snyggare och bättre än andra.
Som tittar snett på en som att man vore från en annan planet.
Detta är vad man kan kalla för Bitch, eller jag kallar dom för det iaf.

3.
Jag stör mig på superseriösa personer. Man måste kunna vara lite galen och släppa loss.
jag säger inte att man ska vara oseriös hela tiden. men seriösa personer är tråkiga.

4.
Folk som påpekar saker/lägger sig i och bryr sig alldeles för mycket.


5.
Att man inte får se ut hur som helst när man ska jobba. Då tänker jag på att man t.ex inte får ha taueringar/piercingar i vissa yrken. Varför inte lixom? Man ska få se ut som man vill!

6.
Folk som dömmer en efter vad man lyssnar på för musiksmak. Skitbra exempel har jag med,
som när jag lyssnade på Darin, ja då var jag helt plöstligt en fjortis? Hur fan kan musik ha och göra med det? Måste man vara punkare om man lyssnar på punk... ?

MICKIS HISSAR!
1.
Personer som verkligen vågar stå ut från mängden. t.ex punkare osv. Det är riktigt coolt.


2.
Folk som alltid är sig själva. Vet allt folk som kan vara som en annan personen beroende på vem den är med. Vafan var alltid dig själv! Orka spela att man är någon annan.

3.
Killar med gitarr. Jag har sagt det förr, men åhh jag älskart. Gitarr överhuvudtaget,
så jaa jag hissar väl helt enkelt det underbart fina instrumentet gitarren.

Japp det var det jag ville ha sagt just nu iaf, blev visst mycket på dissar-listan :P
Är det något ni håller med om som jag skrivit ner?
Puss och Kram/ Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0