Smörgåstårtaaaaa!

Sådär nu var man hemma igen. Har varit ute hos pappa en sväng och stekt lite i solen.
Började även läsa lite i boken jag köpte igår, den verkar vara bra och spännande.
Var tvungen att åka hem för att ta mitt penecillin som jag glömde att ta med så jag passade på att ta mig en dusch nu med, skönt som fan var det. Ska ut dit igen, för vi ska käka tillsammams, mamma har nämligen gjort en förbannat god smörgåstårta som jag antagligen kommer att föräta mig på, mahaha :D nehe dags att föna och fluffa till håret!


Visst låter det läskande med en kall och god smörgåstårta i det här soliga vädret?
åhh jag tror att jag tar med mig en cider till det, smarrigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0