nu blir det shopping

Godmorgooon, vaknade av att mamma skickade sms och sa att hon ville åka till stan.
yeeej ibland är min mamma för snäll och gó tycker jag, hihih.
Gah inatt kunde inte jag sova, låg väl över en timme och fösökte somna, tillslut gick jag upp, fixade mig en nattmacka och oboy och satt mig i soffan och tittade på animal planet.
Sen så somnade jag gott tillslut. så jaa fick inte så många timmars sömn inatt.
Jag hoppas på att jag hittar mig något i klädväg i stan som jag kan ha på festen ikväll,
åhh kommer bli superduperkul ikväll...hoppas jag iaf :)

Nehe nu ska jag ta och fixa mig!
Puss och kram/ Mickis


Förresten så har jag glömt att visa det här ljuset jag fick av sandra,
fick det på våran 2 års dag ;) naw söt hon är lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0