Mandariner

Blev en kvällpromenix med Sandra. Vi gick ner till bysjön och satt oss på en brygga, och jag vågade faktikst sätta i fötterna i vattnet, ni vet min fobi för det, är ju rädd att en gädda eller något ska komma och äta upp min fot, men ja skulle inte göra något ändå eftersom mina fötter är så fula, haha. På vägen hem gick på in på Willys för jag ville ha mandariner på bruk, för blev så sugen på det förut, och har jag blivit sugen på något, ja då fan ska jag ha det, så äre bara! Så sitter nu här och smaskar på mina mandariner, tycker även lite synd om mina fötter eftersom jag har massa skoskav på dom, usch sår och blåsor överallt.

Håller ni inte med om att mandariner är hur gott som helst..??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0