Lyxigt med Jordgubbar...

Hemma nu. Jag är verkligen grymt trött. Det gick bra på sjukhuset, dom tittade bara i halsen och det såg bra ut nu. så himla skönt att jag slapp att skära eller köra upp någon jäkla slang i näsan :D Mamma och jag drog och hälsade på syrran efter sjukhusbesöket, fick mackor och fikabröd, mumms. jag som var så grymt hungrig lixom. Påvägen hem så stannade vi och köpte jordgubbar, jag köpte mig en liter, åhh mumms dom ska jag allt smaska på sen, eller ja Vincent ska med få vettja. Nu ska jag göra lite nytta och fixa lite här hemma, städa vincents bur och städa hela lägenheten. typ.


Snodde även med mig locktången hem som coco har lånat i typ ett halvår nu!! >.<
Så nu var det inte mer än rätt att jag får ha den ett tag. (Det är våran gemensamma locktång)
Jag ska prova att locka mitt hår någon dag och se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0