härligt härligt men farligt farligt!

Vafan blev inte alls mycket att sola ju :( tror jag får lägga mig i cancerburken ikväll.
Lekte med Sofie förut och vi pratade om att varför gör man grejer som man vet är farligt?
t.ex som att röka, det är ju inte alls bra, inte att sola solarium heller för den delen,
ökar risken för cancer och bla bla men ja ändå gör man det. Knäppt egentligen.

Gud vilken tråkig tisdag detta var, eller är. Finns inget alls att göra ju.
Dagar som denna när man inte har något att göra suger verkligen,
då sitter man bara och tänker på massa onödiga grejer som man blir sur över..
neeeee nu ska jag inte deppskriva, jag tipsar om en låt istället:
Stamp on the ground - ItaloBrothers. Riktigt härlig och bra partylåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0