Grattis studenter!

Sitter här och äter lite frulle och dricker mitt morgonkaffe :D smakar ljuvligt.
usch inget vidare väder iaf, stackars alla studenter, men vafan vi hade med regn på vår student.
Det går ändå, men visst att det skulle vara mycket roligare om det var fint väder.
Vad ska hittas på idag, joo jag och Sandra ska in till Linköping på äventyr.
haha okej äventyr och äventyr, vi ska shoppa! Hoppas man kan hitta sig något fint iaf.
Vi dissar studentutsläppet, ändå inte så kul och stå där i pissvädret.. =/

GRATTIS till alla studenter! Njut av dagen, det är en dag man aldrig glömmer!

Jag kan knappt fatta att det var ett helt år sen jag tog studenten..
tider går ruskigt jävla fort. Men det var en bra dag, fast sorglig med.
Såhär såg jag alltså ut på studenen, blött och regnigt var det men jag var glad ändå! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0