Busigheter på gång

Seg dag. sitter bara här och glor, fyfan vad tragikst xD
Längtar massor till imorgon för då har jag lite grejer som jag ska göra iaf.
Ska göra något jag aldrig trodde jag skulle göra, men nu så ska jag fan göra det.
Ni får se imorgon vad jag hittar på, hihi. Vad tror ni jag hittar på??

På kvällen så ska Sandra och jag ses och fira...då undrar ni säkert vad vi ska fira?
Joo för att det är fan två år sen som vi träffades för första gången lixom,
och ja klart som fan att det måste firas, en sån fin vänskap som vi fått lixom :D
Det kommer att firas med lite vin, jordgubbar och smält blockchoklad, mys va?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mys som faaaaaaaaaaaaan <3

2010-06-15 @ 17:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0