är duktig och tvättar.

Har lekt med Sofie nu, jäkla trevligt att träffas igen tycker jag.
Som jag sa så hade vi en hel del att prata om. Balkongmys blev det med lite fika, mummsigt :)
Kom också på att jag hade tvätttid idag, jag brukar ha en förmåga att alltid glömma tvättiden, men nu så är jag igång och tvättar, lite gött med rena kläder lixom ;)


Mobilderbilder, därav inte den jättebra kvalitén. Sofie och jag tog några fula bilder med hennes kamera, jag får se om jag slänger upp någon bild här sen om hon skickar bilderna till mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Japp, mycket hade vi att prata om ^^ Får ha balkongsmys snart igen! :D

2010-06-14 @ 19:26:07
URL: http://achaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0