Insane

Dagen har spenderats på stranden med mamma, badade massor idag bara för det var så varmt. Så nu har man fått sig lite mer färg tror jag iaf. På tal om färg så hävde jag i lite svart färg i håret förut, hade utväxt så ja nu är den borta. Sen har jag även tagit en kaffe med Sofie :)

Asså det är galet, jag har fan träningvärk av att ha byggt ihop den där jävla byrån, hahah! MEEEEN eftersom jag satt ihop lådorna lite fel först så blev allt helgalet, den går sönder hela tiden xD Tror fan pappa får komma hit och ja limma, spika, skruva ihop den eller nått, annars så slänger jag ut den genom fönstret så jag slipper se byråjäveln, haha! hmm det var ett jävla tjat om den där byrån..


Dissar ikeas jävla ritningar och så! Dom suger.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahah du är så jäkla rolig!

2010-07-13 @ 18:47:45
URL: http://malinalexandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0