Klockan är för mycket !

Hemma från en låååååång raggarsväng med Roger och Sandra. Började med att sandra och jag drog ut och gick en promenad och sen blev vi upphämtade av Roger och vi drog iväg in till stan och tog oss en raggarrunda där, vi såg en älg, lika coolt varje gång man ser än eftersom man inte ser dom allt för ofta :P

Lite bilder från kvällen ;)



hahahah man får la bjuda lite på sig själv ibland :D


Kidnappade Sandra, dock så såg hon ut att trivas i bakluckan..?!


haha posar sådär lite snyggt vid den snygga bilen!

Neeej nog med bilder, nu ska jag fan ta och sova, jag kommer nog att sova gott för jag är trött.
Imorgon är det stek, bada, handla och fest som står på schemat, kanon!
Puss och Godnatt/ Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0