Kanondag!

Blev att åka in till stan med mamma idag. Vi har haft det jättekul tillsammans. haha måste berätta en kul sak,när vi var inne på Ikea och skulle köpa den där byrån jag ville ha och när vi hade letat upp vart den låg förpackad så skulle jag bära den och då utbrast jag "FITTA vad tung den var!!" en ung kille som jobbade där hörde det och ba "Sådär får man inte säga" haha det var så himla kul, klart man får säga så, men han sa det lixom på skoj sådär ;) Sen när mamma och jag satt oss ute och käkade glass så såg vi en man som kom ut med massor med matkassar så han knappt kunde bära, sen hade han jacka och allt på sig, i den här värmen alltså, det var så himla kul när han trälade som fan med kassarna, hahah!! så vi satt och garvade ihjäl oss, dom som satt brevid oss måste ha undrat över vad vi garavde åt.



Sen köpte jag två linnen från H&M också, 49:- styck bara! Oversize modell, ett grått och ett grönt. De snygga armbanden är med köpa på H&M. Fick även ett par örhängen av mammi :)


Denna köpte jag alltså på Ikea, 349kr, rätt billig ju. Men fyfaaan vilken tid och tålamod det tog att bygga ihop den där jäveln, jag kan säga att svetten rann och jag blev allmänt jävla förbannad på den där byrån! och grejen är att jag inte pallade bygga ihop hela...haha imorgon får jag sätta ihop lådorna som är kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

svar; så braa :) kan kolla upp det. fan va kul!! ja kollart oså hör jag av mig.. fast de kanske inte har kommit upp tider oså än? :S aja de märks...

2010-07-13 @ 00:48:01
URL: http://eliiinpelin.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja dom tar tid o bygga. Vi har också sånna där byråer fast i ljus ek eller vad det heter xD

2010-07-13 @ 06:18:23
URL: http://malinlarsjos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0