MUSIK <3


Freeeeeedagskväll baby.

Sitter fan ensam hemma och glor ikväll, men men det funkar ju ibland. Har glott på The voice och nu småglor jag lite på en film på 4an, men är ju nyheterna nu så då passar jag på att blogga för nyheterna är ju bara tråååkigt, haha seriööst jag är så efter vad som händer i världen, glor fan aldrig nyheterna haha orka bry sig lixom, tittar ju bara på vädret när min snygg kusin Tobbe jobber ;) vilket han gör ikväll såg jag !

Tro det eller ej men jag sitter fan med hörlurar i öronen ikväll vid datorn, allt för att inte störa grannjävlarna, haha. Klockan är ju faktikst efter 22 och det är fredag, då ska man tydligen vara knäpptyst enligt dom. dah. Men det är fan skönt att sitta med hörlurarna och bara drömma sig bort i musiken, älskaaaar musik så jävla mycket. Snacka att man väljer musik från vilket humör man är på.. lixom är man ledsen då sätter man sig och lyssna på fucking depp låtar då blir man ju fan ännu mer deppig, lite konstigt det... man borde ju lixom dra på en riktigt happy låt då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0